Azaz igazság, hogy már csak az izzadt David Beckham hoz igazán karácsonyi hangulatba

2015/12/24. - írta: Dévai Laci

El kell fogadni: 14 év fölött a karácsony már nem olyan, mint régen. És akármilyen rossz, de be kell látni: ez évről évre rosszabb lesz. Persze lehet arról álmodozni, hogy a karácsony újra boldog lesz, de higgyétek el, nem lesz az. Egyetlen dolog vezet ki ebből az ördögi körből, mégpedig a nosztalgia. 

Az én legszebb karácsonyi emlékeim a Boxing Day-hez kötődnek. Nem a 25-i ajándékozáshoz, hanem a karácsonyi angol bajnoki fordulóhoz. Ekkor az egész napot azzal töltöttem, hogy focimeccset néztem és az előző nap kapott, többnyire focis ajándékokkal játszottam. Utólag visszagondolva fura, hogy TV-n keresztül mennyire át tudtam élni a karácsonyi családi meccsnézés hangulatát. 

Mára kevés dolog tud lázba hozni, de amikor elkezdtem feleleveníteni a régi játékosneveket, akkor kicsit bennem is ünnepi lángok gyúltak. Ennek örömére összeállítottam a régi kedvenceimből egy Boxing Day All Stars csapatot. Ők lettek az én karácsonyi nosztalgia válogatottam:

Kapus

David Seaman 

Védők

Gary Neville

Sol Campbell

Rio Ferdinand

Ashley Cole

Középpályások

David Beckham (CSK)

Paul Scholes

Roy Keane

Freddie Ljunberg

Támadók

Thierry Henry

Eidur Gudjohnsen

Cserék:

David James (K)

Olof Mellberg

Ole Gunnar Solskjaer

Peter Crouch

Robert Pires

Patrick Viera

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devai.blog.hu/api/trackback/id/tr188195846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása